vrijdag 26 februari 2010

't Roos Ateljeeke, de werplek

Toen we vorig jaar in februari verhuisden, was behalve de super grote tuin ook de plaats voor een echt atelier het van het. Ondertussen is het volledig ingericht, later zullen er nog wel enkel verbouwingen moeten plaatsvinden zoals een mooi vloer enzo, maar voorlopig ze ie er zo uit.



Met de kruidenrekjes van ikea maakte ik een decoratieve en vooral handige opberger voor potloden, penselen, enz...



De stoel is een goedkope kringwinkelstoel in een nieuw jasje.



Deze tekentafel komt van ikea. Het zijn losse poten waarmee je de tafel schuin kan zetten. Wat handig is aan het tafelblad is de ingewerkte glazen plaat die al lichtbak kan gebruikt worden.

3 opmerkingen:

  1. wat een geweldige werkplek.
    heerlijk zou er de hele dag kunnen doorbrengen.
    ik herken veel van mijn eigen werkplekje er in terug alles zo vrolijk.
    leuk je blog te hebben gevonden ik ga je volgen .
    hele fijne en mooie dagen.
    lieve groetjes stip

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hi, had dit blogje al eerder gelezen natuurlijk, maar kom nu even terug om je te laten weten dat ik je idee van dat rek met die zinken emmertjes heb gestolen :-) leek me zo handig.
    Misschien heb je zin om met mijn winactie me te doen (kan ik wat terugdoen voor het stelen van het ideetje), je moet dan wel volger worden (hoop dat dat geen probleem is)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry, had de reacties wat laat gezien (schaam, schaam) Leuk dat jullie het tof vinden, steel het idee maar hoor, weet ik tenminste dat het goed is...

    BeantwoordenVerwijderen