woensdag 16 juni 2010

De belevenissen en vonsten van vandaag...

Vandaag had ik men vrije dag, dus had ik aan men schoonzus beloofd om te gaan shoppen omdat ze ook aan het knutselen en frutselen geslagen is en materiaal nodig had. Ze moest in de voormiddag werken zodoende had ik nog tijd om ff te poetsen en te gaan 'kringwinkelsnollen'. Daar heb ik een lamp gevonden die ik al lang zocht om wat van te maken. Het is eigenlijk een oerlelijk ding, maar als ze klaar is zal het er helemaal anders uitzien. Er stond ook nog een mooiere (lees veel lelijkere) maar deze was wat prijzig om men probeersels op te botvieren.



Van deze lamp ga dus binnenkort (hopelijk toch) een vernieuwde versie te zien krijgen.

Toen ik op men zolder passeerde kwam ik ook nog een portret van Kurt Cobain tegen. Dit heb ik ooit in het 5se jaar van de middelbare school gemaakt exact een jaar nadat Kurt stierf. Het is altijd één van men favoriete werken geweest en nu denk ik erover het in te kaderen en ergens in huis op te hangen maar ik heb tot nu toe nog geen geschikte kader gevonden.



Het ziet er een beetje kreukelig uit maar niets dat niet te herstellen valt hoop ik...

2 opmerkingen:

  1. Bij het zien van die lamp heb ik spontaan een visioen van zo'n oudere lamp met een supermooie stofje rond! Zou ook mooi staan naast mijn zetel ... Al die leuke ideeën en creaties die je tegenkomt: waar bloggen al niet goed voor is :-)
    Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben nu al benieuwd naar de foto van de lamp revisited...

    BeantwoordenVerwijderen