donderdag 2 juni 2011

Problemen met blogger...

Omdat ik op meerder plaatsen lees dat jullie problemen ondervinden met blogger zal ik jullie de oplossingen die ik al heb gevonden even meedelen.

*Om te beantwoorden moet je je aanmelden en gegevens opslaan uitvinken. Anders kan je niet reageren op berichten.

*Om berichten te publiceren moet je eerst op nu opslaan klikken, dan naar berichten bewerken gaan in dashboard en daar je bericht aanvinken en zo publiceren.

Wat ik ook al ondervonden heb is dat mijn foto niet mee doorkomen in de lijst van gepubliceerde blogposts en dat de titel van een blogbericht niet als link doorkomt (in het blauw dus) maar daar weet ik nog geen oplossing voor. Jullie?

Hebben jullie nog ander problemen ondervonden en wat zou de oorzaak/oplossing zijn?
(Ik dacht explorer 9???)
Hopelijk heb ik iemand verdergeholpen met men gezaag...
Tot een volgende...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten