woensdag 18 juli 2012

Waarom is het hier toch zo stil...

Voor iedereen die zich afvraagt, "waarom is het hier zo stil?" en "zeg, die 'Tinke' die maakt niks meer zeker," wil ik u antwoorden: "jawel, ik ben nog wel degelijk actief bezig, vooral met fotografie dan, en wat kleinere dingen..." "Waarom?" vraagt U zich vast af. Wel dat zal ik je een vertellen... Momenteel ben ik vrij klein behuisd...
... dit omwille van verbouwingen aan onze woning. Je begrijpt wel, het gaat niet zo makkelijk om eens snel een stofje te knippen met zo weinig plaats. Maar er is verbetering in zicht. Mijn nieuwe atelier zal groter zijn en makkelijker bereikbaar! We hopen tegen eind 2012 stilaan weer te kunnen verhuizen... Baloe heeft zich alvast een eigen kamer aangeschaft, in de tijdelijke woonst, met stapelbed en zich op het bos...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten