zondag 15 september 2013

Op zoek naar..."Minky Dot Velours"

Voor een projectje dat al klaar is in mijn hoofd ben ik op zoek naar "Minky Dot Velours".
Helaas, nog in geen enkele Belgische of Nederlandse (web)stoffenwinkel gevonden die dit verkoopt, weel eentje die eventueel wil inkopen, maar da duurt me te lang denk ik (schaam) dus die is er voor als ik echt geen andere oplossing kan vinden...
Iemand een idee waar je dit kan krijgen? Ik zou al tevreden zijn met een Europese webshop geloof ik...
Vandaag loop ik alvast eens langs het stoffenspektakel in Antwerpen, je weet maar nooit...

2 opmerkingen:

  1. Je kan dat hier wel vinden: http://www.mapetitemercerie.com/
    De stof noemt hier wel minkee, is een franstalige website.
    Zou volgens een vriendin van mij ook verkocht worden op de beurzen van stoffenspektakel .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op het stoffenspektakel heb ik inderdaad een variant gevonden met sterretjes. Hartelijk dank voor de website, ze hebben wat ik zoek!

      Verwijderen