woensdag 17 november 2010

Stofke ruilen???

Onlangs heb ik een hele hoop stofkes onder de noemer 'zoldervonsten' op de kop kunnen tikken. Nu zijn het vooral de effen stukken die ik hiervan (misschien) kan gebruiken. Er zaten ook een aantal 'retrokes' tussen.
Nu ben ikzelf niet zo'n retrofanaat en daarom dacht ik 'misschien wil er iemand wel ruilen voor iets dat meer in mijn smaak is?'
Daarom dames, laat ik jullie wat fotookes zien met wat gegevens erbij.
Zit er iets tussen waarvan je denkt; 'dat kan ik wel gebruiken' laat het dan maar weten wa je er voor over hebt.
Graag mailen naar tinke.s@live.be


1m80 op 2m, de ruiten zijn ongeveer 2,5cm groot, het is een soort gordijn/tafelkleedstofke.


1m80 op 1m10, ook een soort gordijnstof


1m40 op 2m, de stof is tricot (denk ik)


ruim 80cm op 80 cm, tekenng is afwisselend 1cm en 1,5 cm breed


1m50 op 1m50,strepen ongeveer 1,5cm uiteen


90cm op 2m70 lijntjes zijn 3mm breed, stof is ook tricot (denk ik)


1m10 op 150, wel heel dunne stof


1m op 1m50, gordijnstofke


1m50 op 1m70, tricot (denk ik alweer)

Deze retrookes heb ik ook nog opzij liggen en mogen weg voor een supergoeie ruil (omdat ik ze wel zelf eigenlijk wel leuk vind, meer niet weet wat ermee te maken)


1m20 op 2m






afmetingen heb ik niet meteen maar indien interesse meet ik het wel even na.

Mij maak je blij met stofjes met een kleine print, super zou zijn hertjes, sprookjesthema of jongensstofkes. Kawaiistofkes zijn ook altijd ok. Ook de afmetingen moet niet zo groot zijn hoor, stukken van 1m zijn al ruim ok!

Grtz Tinke

4 opmerkingen:

  1. Oei ik wil wel ruilen! De twee laatste stofjes zijn echt mooi! Ik ga mijn vooraad eens door spitten! Ruilen?

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh mooi! Ik wil wel graag de stof met de appels en peren met je ruilen. Ik heb wel een kabouterstofje liggen? Is dat iets voor je? Ik heb nog wel meer soorten leuke stofjes, ook wel iets met kleine bloemetjes bijvoorbeeld. Ik hoor het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooh mooi!!!
    de laatste twee en de vierde laatste zijn super mooi!! is er nog iets vrij???? dan neem ik nog foto's van stof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. héél mooi! ik vind de laatste vier mooi. Ik heb nog een aantal leuke stofjes, effen en met bolletjes (zoals je achtergrond) vind je dat leuk??
    als ik zou moeten kiezen, vind ik de onderste het állermooiste!
    als je het leuk vind, kun je het ook ruilen tegen iets van mn webshop: handgehaakt.nl

    BeantwoordenVerwijderen