zondag 7 november 2010

Winterverwarmertjes 3

Gisteren een halve dag aan de naaimachine gezeten om weer wat kapsjaals af te krijgen. Had beloofd er enkele mee te brengen naar het etentje van vrienden om te passen dus moest ik een assortimentje aanleggen.

Voor Robine maakte ik de eerste versie, maar die bleek te klein dus maakte ik een grotere versie. De kleine ging mee met Noa's mama om te passen.



Dezelfde als de eerste dus, maar een maatje groter.
In deze maat maakte ik ook nog eentje van een ander stofje om wat keuze te hebben.



Robine's mama sloeg dus aan het twijfelen welke te kiezen, maar Robine zelf koos steevast terug voor de bloemekesversie.

Voor het eerst maakte ik ook een volwasseneversie. Hij werd superdik en warm omdat ik de fleece combineerde met een soort gebreide stof die ik kocht op de markt in Roosendaal.



Robine's mama wou deze meteen voor zichzelf dus ook deze sjaal is al aan de man gebracht. Nooit gedacht dat de mansen zo gek zouden zijn van dit 'product'.

Voor zij die wachten op een tutorial van de kapsjaal; komt eraan hoor. Ik vergeet alleen steeds foto's te maken terwijl ik de sjaals maak wegens te ijverig zeker...

4 opmerkingen: