maandag 24 januari 2011

Beschermhoesje i-phone 4

Omdat blijkbaar iedereen zo benieuwd is naar wat ik met de hertjesstof ga maken laat ik alvast een eerste creatie zien.
Het is een hoesje voor de nieuwe i-phone geworden. Al vanaf de i-phone uitkwam wilde ik er dolgraag eentje hebben gadgetfreak die ik ben. Nu de vierde generatie aan de beurt is heb ik er eindelijk eentje besteld...



Verder zullen de stofjes gaan dienen voor een nieuwe reeks geldbeugeltjes, gsm-hoesjes, enz... om hopelijk op de volgende editie van Beparkte Oplage aan de man te brengen...

5 opmerkingen:

  1. Wat een beelschoon hoesje. Dat stofje, prachtig.
    Stofkeuze doet veel. Dat is wel weer duidelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke stofjes zeg!
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk en lief stofje met die hertjes..!
    En een leuk idee van een Iphone hoesje, Maak je dat met een patroontje
    of flans je dat zelf in elkaar. Hoe dan ook, knap en leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor jullie reacties. Ik steek zulke dingen inderdaad meestal zelf in elkaar. Mits een beetje denkwerk lukt het meestal wel, en het is eens zo leuk het helemaal zelf te doen...

    BeantwoordenVerwijderen