vrijdag 28 januari 2011

Doggybag

Omdat we onlangs een nieuwe hond (Senna) adopteerden en er dus eentje bijkwam moeten ook de spullen aangevuld worden.
Omdat Senna vooral buiten leeft omdat ze het niet graag te warm heeft ligt ze vooral in de veranda, die altijd open staat. Toch ligt ze blijkbaar graag op een matje en daarom verhuisde de oude hondenmat van voor de kachel naar de veranda. Nu moest er dus een vervanger voor aan de kachel gezocht worden. Zodoende maakte ik de doggybag die al lang in mijn hoofd zat.
Willem is er alvast tevreden mee.




Omdat ik van plan ben toch wel eens meer iets voor de honden te maken heb ik ineens een labeltje hiervoor gemaakt. Het label heet 'Willem's Wear met als onderschrift Fashion for Powerdogs.

Het is namelijk helemaal niet makkelijk leuke spullen te vinden voor zulke grote honden en daarom maak ik ze voortaan maar zelf!

1 opmerking: