donderdag 21 juli 2011

Dekbedovertrek voor poppenbed

Gisteren ging ik even bij de kringwinkel langs. Mijn oog viel op een poppenbedje 'Duktig', oorspronkelijk van Ikea. Al langer was ik aan iets voor groter kinderen aan het denken ipv altijd babyspul en hiermee wist ik ineens wat... poppendekentjes...

Het bedje dat van blank hout was kreeg om te beginnen een laagje verf, daarna een matras, 2 hoofdkussentjes...



...en een donsdekentje!



De basis was gemaakt, men presentatiemodelletje was af, tijd voor het echte werk!

Na wat rommelen tussen men stofjes (en dat zijn er wat...) kwam ik tot deze combinatie.



En zo ziet het eerste dekbedsetje er alvast 'superknus' uit...



Voor zij die geinspireerd zijn en een bedje willen voor dochterlief, LET OP! Ikea Nederland is zo'n 2 euro goedkoper dan België!


1 opmerking: