vrijdag 29 juli 2011

Wachten loont...of hoe een mens zich wel eens laat gaan in de solden!

Onlangs, ergens begin deze maand waarschijnlijk, passeerde ik een keertje langs het shoppingcenter om wat soldekes mee te pikken. Toen stuite ik al op een super mooie Oilily-tas waar helaas maar 10% afging... Ik besloot haar toch maar niet te nemen, want 150 euro - 10% is nog steeds erg veel geld dus maakte van mijn hart een steen en ging verder.
Gisteren mocht ik een uurtje vroeger stoppen op het werk en omdat ik nog bij Veritas langs moest voor wat spullen en ze voor volgende week terug mooi weer voorspellen, te mooi om te shoppen, besloot ik in de rapte nog even lang het shopping center te gaan.
Toen ik toch nog even langs de tassenwinkel liep was men verbazing groot om men geliefde tas toch nog terug te vinden, en nu wel aan -50%!
Nu kon ik ze niet meer laten liggen en kocht er zelfs een bijpassende portefuille bij, die dienst gaat doen als i-phone zakje.



De tas kan zelfs op 2 manieren gebruikt worden, er zijn 2 schouderriemen bij.



En ook aan mijn zus (of mama, want die wilde hem ook wel) die ook Oilily-fan is heb ik gedacht. Ook deze mooi blauwe versie krijgt een plaatsje in de familie aan -50%




3 opmerkingen:

  1. Hey Tinke,

    Ja inderdaad, soms loont wachten de moeite he.

    't Zijn alvast heel mooie kleurrijke tassen!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke koopjes, die lagen speciaal voor jou daar te wachten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn fijne koopjes...! Leuk blog!

    BeantwoordenVerwijderen