maandag 17 mei 2010

Label-speendoekjes

Het was nog eens een creatief weekend op gebied van naald en draad want naast de geluksvogels (zie vorige post) begon ik weer aan labeldoekjes. Er komen namelijk weer een paar baby's aan in de omgeving en daarom moet ik weer iets van cadeautje verzinnen.

Op Miekk's blog zag ik laatst een labeldoekje staan met speenkoord en daar heeft ze een goede uitleg bijstaan (waarvoor dank Miekk) dat ik besloot dat maar eens te proberen.

Ik maakte eentje voor een jongen en later eentje voor een meisje. De bedoeling is dat de naam erop komt in strijkvelours zodat het een heel erg persoonlijk cadeau zal worden, maar dat krijgen jullie later te zien als de baby's in kwestie er eenmaal zijn.



Verder ging ik afgelopen donderdag ook nog een kamer schilderen voor een collega' die hoogzwanger is. Voor haar maakte ik ook al naamvlaggetjes en een naambordje.
Helaas zullen ook die foto's voor mater zijn want er zijn misschien nieuwsgierige Aagjes die meelezen om zo geslacht en naam van de baby te wten te komen.

Wordt dus vervolgd...