vrijdag 28 mei 2010

Portretten, portretten,...

Vorige week moesten we naar een feestje van vrienden die 15 jaar samen zijn en hiervoor een feest organiseerden. Allemaal erg leuk, maar wat geef je mensen die alles hebben cadeau? Je kan moeilijk met lege handen toekomen hé.
Op de achterzijde van hun uitnodiging stond een mooie foto van hun 2 zoontjes. Gelukkig had Wendy deze ook op haar facebook pagina staan zodat ik hier eens lekker gebruik van kon maken om er een portretje van te tekenen.
Ziehier het resultaat...



Het cadeautje is met veel enthousiasme onthaald en dus maakte ik gelijk de bestelling van Ancy af in het afgelopen verlengd weekend. Zij bestelde enkele weken geleden een portretje van haar hond Mojo.
Ook dit is een aardig portret geworden al zeg ik het zelf...



Portretjes tekenen is nu niet echt men favoriete bezigheid, maar wel iets waar ik altijd een mooi resultaat mee kan behalen en dat geeft toch altijd zo'n leuk gevoel...

4 opmerkingen:

  1. Wat een talent !! Je kunt heel goed tekenen, heb je dat jezelf aangeleerd?

    Gr. Lappendijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, ik deed kusthumaniora en grafische vormgeving. De basistechnieken krijg je aangeleerd maar ik veronderstel dat talent misschien wel nodig is?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat je er niets mee doet, anders had ik er wel 1 bij je besteld ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Pam: je kan portretten bestellen via mijn website www.tinke.tk
    Je kan hier ook de prijzen op terugvinden.

    BeantwoordenVerwijderen