donderdag 8 juli 2010

Luxe tas met Oililiy-motiefje

Vorige week maakte ik als proefje een fleurige zomerse tas. De bedoeling is enkele tassen te maken om mee te nemen naar BePARKte Oplage. Het proefmodel is mooi geworden en dus al in gebruik.





Alhoewel ik een hoop klantenopdrachten binnen heb ga ik toch proberen men collectie voor de BePARKte Oplage behoorlijk groot te krijgen.
Hard werken dus is de boodschap!

Ondertussen maakte ik ook het Pif-cadeau voo Janny klaar (wat dat is zie je later wel es...) en een klok voor het kinderdagverblijf...



...en moet ik de PIF ook nog doorgeven, maar daarover meer in een volgend bericht!

2 opmerkingen:

  1. Prachtig, lekker vrolijke tas!
    Die klok is ook leuk!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een supermooie tas: leuke kleuren, leuk motiefje! Ik ben er fan van :-)

    BeantwoordenVerwijderen