zondag 18 juli 2010

Nieuwe winnaar van Give-Away geloot en Piffers zijn bijna bekend.

Omdat ik nog steeds geen reactie heb gekregen van de eerste winnaar van de blog-give-away heb ik vanmorgen een nieuwe winnaar geloot. Wie dat geworden is zie je hier.



De winnaar mag dus naam en adres en zijn keuze van kussenhoes doormailen naar tinke.s@live.be

Ook voor de P.I.F actie zijn we er bijna uit.
De eerste medepiffer is: Allemaalsterrekes
De tweede is: Adriana
De derde is (met nog twijfel)Lelieswereld, maar zij moet nog bevestigen of zij al dan niet mee doet.

Zodra Lelieswereld heeft bevestigd kunnen we dus van start gaan of misschien is er nog een super gemotiveerd persoon die de derde plaats wil innemen???

Let me know!!!

Grtz Tinke

3 opmerkingen:

  1. Proficiat aan de winnaar! Ik merk net dat ik de naam ernaast was! Wat een pech seg... Hihi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net als de vorige keer zie ik nu ook helaas het filmpje niet :-(
    Misschien dat het aan mijn browser ligt want ik alleen een wit vakje....
    Gefeliciteerd in ieder geval aan de winnaar!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Dutch Apple: wat jammer nou, het is de eerst melding die ik hiervan krijg... De winnaar is Lelieswereld, moesten er nog mensen het filmpje niet kunnen zien...

    BeantwoordenVerwijderen